[Csaladtortenet 2] Isten, Isten

Kintsesné Lüley Magdolna m.luley at t-online.hu
2015. Okt. 16., P, 21:09:56 CEST

Kedves Lista!

Robinak sokat köszönhetek azért, hogy kárpátaljai őseimről egyáltalán tudok
valamit.
Amikor 2012-ben a kárpátaljai kiránduláson, az ungvári levéltárban, azt a
választ kaptam, hogy Minaj
település anyakönyvei nincsenek meg, elhittem.
Robi mégis megtalálta, sőt talált másokat is, amikről nekem fogalmam sem
volt.
Nagyon sok anyagot kaptam tőle. Kedves, korrekt fiatalembernek ismertem meg.

Üdv.: Lüley Magdi