[Csaladtortenet 2] majsai ikrek

Gyorgy Weber wegyor at gmail.com
2015. Okt. 16., P, 21:33:36 CEST

Kedves Lista!
Ahelyett, hogy több társunkkal szembeni restanciáimat próbálnám csökkenteni
(mea culpa ...), elkészültem a majsai településkönyvem ikreinek
elemzésével. Ennek szerves része a statisztikai áttekintés, de sajnos nem
vagyok sem demográfus, sem statisztikus. Szükségem lenne gy olyan segítőre,
aki szakmai szemmel olvasva felhívja a figyelmemet az esetleg (félő, hogy
minden bizonnyal meglévő) marhaságokra, amit összehordtam.
(nem azt kérem tehát, hogy helyettem megírja, vagy levonja a hiányzó
következtetéseket - persze nem dobnám ki őket! -, csak legalább jelezze,
ami nem jó!)
Mindössze 5 oldal A4-ben és még négy sor, amit szakérteni kéne, mert hisz a
15 oldalnyi 453 ikerszületés adatainak felsorolásán nincs mit olvasni.
És emlékszem, hogy van a listán egy nyugdíjas demográfusunk, egy levelében
mellékesen említette, de ez alapján nem emlékszem sajnos a nevére...
Kérem a Jótevő jelentkezését magánban tegye meg!
Köszönettel:
gy.