[Csaladtortenet 2] MNL-OL fotózás

Domokos Nagy-Vajda nagy.vajda.domokos at gmail.com
2015. Okt. 19., H, 22:43:43 CEST

Kedves levéltárban (is) jártas listatársak,

Úgy tűnik, hogy november második felében Budapesten leszek, meglehetősen
sok szabadidővel. Persze, hogy a levéltárban fogom eltölteni.
A Teleki család marosvásárhelyi levéltárának (ez a fond a Bécsi kapu téri
épületben található) van egy tekintélyes gyászjelentés-gyűjteménye. A
kérdésem az lenne, hogy fotójegy váltása mellett megengedik, hogy a teljes
gyűjteményt lefényképezzem, ha az időm megengedi?
Úgy értem, hogy ha kérem, dobozonként kihozzák nekem a 2 iratfolyóméternyi
anyagot és én azt korlátozás nélkül lefotózhatom?
Biztosan sokak számára hülyén hangzik a kérdés, gondolkodtam is rajta, hogy
feltegyem-e, de ha már megteszek 600 km-t, legalább tervezzem meg a munkám
:) ...

Előre is köszönöm a választ:

Nagy-Vajda Domi