[Csaladtortenet 2] Kempelen: A nemesség

Domokos Nagy-Vajda nagy.vajda.domokos at gmail.com
2015. Okt. 19., H, 22:55:03 CEST

Kedves ismeretlen hölgy, aki érdeklődött a címben jelzett könyv felől,

A MNL Levéltári éjszaka Lángliliom utcai összejövetelén került szóba ez a
könyv, illetve az is, hogy milyen nehéz hozzájutni. Én akkor említettem,
hogy nekem megvan elektronikus formátumban, a kedves holgy megígérte, hogy
ideadja az e-mail címét, amelyre elküldhetem, de később nem találkoztunk.
Gondolom, hogy ezen a listán minden  valamire való családkutató fent van :),
tehát van egy esély, hogy ez célbaérjen, ha nem, akkor is hátha valakit
érdekel.
Innen le lehet tölteni:
https://drive.google.com/file/d/0Bx0VkE-ecPMHMUQzbDBMMExsVk0/view?usp=sharing

Üdvözlettel: