[Csaladtortenet 2] Indexelők figyelem!

Dr. Hatvany Béla Csaba csaba at hatvany.de
2015. Okt. 20., K, 17:33:15 CEST

Kedves Zsuzsa, kedves András, kedves Listatársak,

az ANYAKÖNYVEK adatbázisba a Megjegyzés szerint is lehet lekérdezni a
részletes lekérdezésben. Sajnos legtöbb kutató csak az általános lekérdezést
használja.
Az általános lekérdezést akkor tanácsos használni, ha egy személyről csak a
nevét ismerjük. Ha viszont tudjuk, hogy egy személy milyen minőségben
szerepel az anyakönyvben (vőlegény, a halottnak az élettársa, stb.) akkor
tanácsos a részletes lekérdezést használni. Az adatbázis szerintem elég
gyors, de a két lekérdezés között van egy kis különbség: a részletes
lekérdezés gyorsabb, mint az általános.
Üdv,
Csaba