[Csaladtortenet 2] Krúdy

Paraszthy Gyuláné renula71 at gmail.com
2015. Okt. 25., V, 18:13:44 CET

A Krudy család nemesség adományozását keresem. Nagy Iván szerint : a nemességet Krudy / Crudy / Judit Steffanides János ev. lelkész neje kapta 1671-ben. Hogy pontosan miért, / az adományozás szövegét / nem tudom kinyomozni. Most találtam egy halvány nyomot : 1672-ben Füleken volt egy törvényszéki bejegyzés. Úgy gondolom, hogy Steffanides János és Krudy Judit valahol Fülek környékén élhetett.
Hol lehetne a nemesség adományozás körülményeiről valamit megtudni ?
Paraszthy Gyula