[Csaladtortenet 2] temetői levél

Bándy Márta marti at info13.hu
2015. Okt. 27., K, 11:27:41 CET

Kedves Zsolt és Mindenki!

A módszer valóban működik, bár nem 100%-osan. A tavaly kihelyezett
leveleimre nem jött válasz, de idén júniusban a móri temetőben hagytam egy
névjegyet, pár sorral, simítózáras zacskóban. Ma telefonált a megtaláló, aki
a keresett rokonaim unokatestvére, és mivel idősebb nálam, sokakat ismert,
akikkel én már nem találkozhattam...

Mindenkinek hasonló sikereket kívánok!
BMárti