[Csaladtortenet 2] gyászjelentések

Domokos Nagy-Vajda nagy.vajda.domokos at gmail.com
2015. Okt. 27., K, 16:43:43 CET

Kedves listatársak,

A mormonok Gyászjelentés-adatbázisának a hibájával kapcsolatban írtam a
CJC-LDS-nek. Ezt a választ kaptam:

*Dear Domokos Nagy-Vajda,*

*Thank you for contacting the FamilySearch support team. Your support case
#01749534 has been updated.We apologize for this interruption to your
research. Many digital folders are unavailable.  The problem has been
reported to the engineers and a solution is being sought. ​We hope to have
the system up and running again as soon as possible.*

Eszerint több digitális mappa esetében van gond, de a mérnökeik dolgoznak a
hibán. Remélik, hogy hamarosan ismét elérhető lesz az adatbázis.

Mit mondjak? Én is nagyon remélem... :)

Nagy-V. Domi