[Csaladtortenet 2] MNL zavar

Szilvágyi Gábor szilvagyi.g at t-online.hu
2015. Okt. 28., Sze, 15:54:15 CET

Kedves Elemér!

Nekem a Diplomatikai Levéltár képei nem jelentek meg. Betelefonáltam a MNL-ba. Ott rájöttek, hogy nekik sem jön be. Fel kellett hívnom még valakit a levéltárban, aki közölte, hogy a képek már csak a Hungaricana honlapon keresztül érhető el.

Lehet, hogy Nálad is ez a probléma.

Üdv, Gábor

Kutatott családok:

Szilvágyi, Székely (kolozsvári), Szalay (potyondi), Váradi (kolozsvári), Szente, Tanáts, Tompos, Z(s)itkovszky(i), Sennyey(i), Asbóth, Antal, Horváth, Szilády(Szilágyi), Kováts, Tiborcz, Eöry, Saáry(Sári), Lampért, Fábry(i), Légrády(i), Koronkay, Csóy(i), Saly, Hollósy, Enessey, Chernel