[Csaladtortenet 2] [MACSE: 13136] Segítsék kérése

Domokos Nagy-Vajda nagy.vajda.domokos at gmail.com
2015. Okt. 29., Cs, 07:07:06 CET

Sajnos a Matricula-ról nekem sem sikerült teljes anyakönyvi oldalt
lementeni. A program ezt nem teszi lehetővé és a legjobb megoldás a
képernyő-mentés, ahogy Dr. Gara Bálint és Polereczki Sándor is javasolta. A
teljes oldalt így sem lehet jó minőségben menteni, csak bejegyzésenként.

Én erre a célra az Evernote nevű programot használom, biztosan sokan
ismerik. Azért ezt, mert a kimentett képrészletet úgynevezett
"jegyzetekben" menti el. Ezeket a jegyzeteket fel tudom "címkézni",
dátummal ellátni, és ha szükségem lesz rá másodpercek alatt elő is tudom
keresni. A jegyzetekbe elmentett képet bármikor .png képként is
kinyithatom.
Mindenféle internetes kutatáshoz kitűnően használható a program. Nagy
hátránya, hogy nagyon bár sok nyelven tud, de magyarra még nem fordították
le... Felhasználói fiókot kell létrehozni, van egy asztali program is, de
weben is használható. Anyakönyvi kimentéseknél az asztali program jobb.
Minden jegyzetet szinkronizál a webes felülettel. Van ingyenes és fizetős
változata is. Nekem az ingyenes tökéletesen bevált és elegendőnek
bizonyult...
Csak ajánlani tudom.
csatolok egy mintát - ez a legjobb minőségű kimentés  a Matricula-ról.

Az oltal hiperhivatkozása: https://evernote.com/?var=c

Üdvözlettel:
Nagy-Vajda Domi