[Csaladtortenet 2] [MACSE: 13138] totosy re familysearch & magyar halotti adatok

Péter Reicher reicher.peter at gmail.com
2015. Okt. 29., Cs, 20:39:44 CET

Urak,

ebben az esetben ki kivel kösz szerződést? Ki a szerződő magyar fél? Tán
SOS menjünk el oda, és ismerjük meg a "magyar fél" álláspontját, és jussunk
vele dűlőre, mielőtt újabb 7 év eltelik, hogy újra vizsgálják drága
hazánkkal kötött szerződést!

Reicher Péter

2015. október 29. 18:08 Totosy de Zepetnek, Steven írta, <