[Csaladtortenet 2] Debrecenben "csapat megf. kórház" mi volt?

Szabó Előd szaeltan at gmail.com
2016. Ápr. 3., V, 13:54:52 CEST

Kedves Listatársak!

Hiába keresgéltem, nem tudtam meg mit takar a vőlegény állapotánál:
"B. okt. népfölkelő"
és lakhelyénél:
és a "Régi csapat megf. kórház" - pontosan mi volt Debrecenben?

Azért érdekelne ennyire részletesen, mert a dédszüleimről van szó...
Hála a sokat keresett - igaz mára már túllépett - bejegyzés előkerüléséért a MACSE indexelőinek!!!
(Már 3 gyermek meg volt, amikor 1915-ben házasodtak, naná, hogy nem találtam 1911 +/- 1 év körül Debrecenben a házasságot évekig!!)

Köszönettel: Szabó Előd