[Csaladtortenet 2] MÁV levéltár

Bíró Márta mobima1 at gmail.com
2016. Ápr. 4., H, 22:35:53 CEST

Irtam emailt, hogy valamikor majd megyek és mit keresnék, de egyébként nem
kell előre bejelentkezni. Én 9-kor mentem oda, akkor még nem volt senki.
Kora délután is csak öten voltunk. Ha jól láttam 4 gép van a belső
hálózaton, A raktár az épületben és van mindig valaki aki azonnal előhozza
ha találsz valamit. Flottul ment minden :)
B.Márta