[Csaladtortenet 2] [MACSE: 13754] Arcanum előfizetés igazolás

Temesvári Jenő jeno.temesvari at chello.hu
2016. Ápr. 5., K, 16:28:42 CEST

Tegnap befizettem az OTP számlaszámra, a bizonylatot bescanneltem és
elküldtem Bogátának. Mára már vissza is igazolta a számla csatolásával, hogy
meghosszabbíttotta a jogosultságomat. Korrekt, gyors, pontos! Üdv: Jenő

ARCANUM Adatbázis Kft.
OTP Bank Hungary
Számlaszám: 11711041-20784492-00000000
Swift kód: OTPVHUHB
IBAN: HU93117110412078449200000000

Megjegyzés: MACSE, felhasználó név

Kérem, e-mailben küldje el az átutalásról szóló igazolást.

Üdvözlettel: Biszak Bogáta