[Csaladtortenet 2] Kiolvasási és fordítási segítség kérés

Simon Zoltán n.simonzoll at gmail.com
2016. Ápr. 6., Sze, 08:34:08 CEST

Tisztelt Családfa kutatók!

2010-ben  kerültem abba a helyzetbe, hogy  a régi elhatározásomat
megvalósítsam , nevezetesen  a felmenő őseimet és  azok oldalágait
lehetőség szerint  legmesszebb menőkig  felkutassam.  Érintettségem  okán fő
kutatási területem  Vas és Sopron megye. Az  adatbázisok  keresése során
találtam  a MACSE honlapjára és a levelező fórumára. Nagyon sok hasznos
információt találtam  és nagy fokú  szakmai hozzáértéssel és egyben
önzetlen segítőkészséggel  találkoztam  fórumon. Én mint  műkedvelő amatőr
szeretnék egy   kis segítséget  kérni egy részt kiolvasásban, másrészt
latin szöveg értés,értelmezés  kérdésében. Csatolom a vonatkozó születési
anyakönyvi oldal részt és jelöltem  a kérdéses  személyre vonatkozó
bejegyzést.

Születési anyakönyvi bejegyzés szerint

1824. december  10-én született  Catharina

Apja: Stephanus  Lovronics   anyja : Catharina Eötvös  aki Persona  Se...
itt kérném a kiolvasási és értelmezési  segítséget.

Köszönettel:  Simon Zoltán