[Csaladtortenet 2] MÁV Levéltár

Temesvári Jenő jeno.temesvari at chello.hu
2016. Ápr. 6., Sze, 09:26:30 CEST

A MÁV Levéltárban soha nem jártam, elektronikus úton töltöttem ki az
adatkérő lapot, leírtam kit keresek. Pár napon belül küldtek egy
visszaigazolást, hogy van anyaguk nagyapámról, küldtek egy nagyon korrekt
árajánlatot. Elfogadtam, kb. 2 hét múlva küldték a számlát, amit átutaltam,
másnap jpg és pdf formátumban megkaptam az összes anyagot. Semmi faxni,
regisztráció stb. mint pl. a BFL-nél. Mi több, tájékoztattak, hogy 1909-35
között minden évben megvannak nagyapám fizetési, rangbesorolási jegyzékei,
de mivel többségükben változatlan adatokat tartalmaznak,  a következő
előléptetésig, feleslegesnek ítéli, hogy azokért is fizessek, de a döntés az
enyém. Elfogadtam, rendkívül korrektek.
Messzemenően tudom támogatni, hogy legyenek az Év kutatóhelye. nagyon
megérdemlik!