[Csaladtortenet 2] Anyakönyv fordítás-értelmezés

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2016. Ápr. 15., P, 18:45:47 CEST

Kedves Péter, én ezt olvasom ki belőle

Peter, a Neustadt 207 sz. alatt élő honfitárs(?) Papp vagy Pfaff András és
neje, Dur(?) Róza törvényes, nőtlen fia, 25 éves, r.kat(?) tartalékos
katona a 8. sz. tüzérezrednél
özv. Bercel-né (vagy Bersel-né) Katalinnal, helybeli néhai honfitárs
[özvegyével], Forró(?) János néhai helybeli 122 sz. alatti honfitárs és
neje, született Bergel Márta törvényes lányával, 32 éves, r.kat(?)

hogy miért "Papp vagy Pfaff", nem magyarázza a bejegyzés.

Üdv
Krisztián