[Csaladtortenet 2] Bemutatkozás

Őze László ozela at citromail.hu
2016. Ápr. 22., P, 09:47:18 CEST

Kedves Tagok!

Szeretettel és tisztelettel üdvözlök Mindenkit! Őze Lászlónak hívnak, 48 éves vagyok. Régi álmom volt, hogy felkutassam a családom eredetét, amire most jutott időben és energiában lehetőségem. Unokabátyám és egy jó barátom hatására vetettem bele magam a családfakutatás rejtelmes világába.
Apai unokabátyám a kutatásban  igen tiszteletre méltó eredményeket ért el. Az Őze családot a XVII. század végéig sikerült neki visszavezetnie a nógrád megyei Szécsény és Szalmatercs településeken. Különböző írásmódokban a név megtalálható a XIII. századtól ( Képes Krónika, Anonymus Gestaja) a következő alakokban: Euze, Őse, Wsa. Az apai ágat szeretném tovább kutatni, az Őze mellett az Obrecsány és Gonda családnevekkel.
Mivel most kezdtem el a családfakutatást, az anyai ággal még nem foglalkoztam. Ott a Juhász és a Sipos neveket keresem, kiindulásként a nógrád megyei Rétság környékéről.
Kedves segítségüket, segítségeteket előre is köszönöm.

A további együttműködés reményében üdvözletem küldöm:

Őze László

Citromail.hu levelezőrendszerből küldve

Lépj be vagy regisztrálj