[Csaladtortenet 2] Szöveg értelmezése

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2016. Ápr. 23., Szo, 21:10:53 CEST

Kedves Peter!

Nem bogaraszhato ki, mert nincs odairva.
Az apak neve utana foglalkozasuk es a lakohelyuk van megadva, utana meg
hogy torvenyes fia/lanya. Anya neverol egy kukk sem esik.
Sajnos annyira kaparas az iras, hogy egyelore csak azt tudom mondani, hogy
a volegeny apja vmilyen meister (egyebkent a volegenynek is ugyanez a
foglalkozasa) Enyeden, a menyasszony apja talan Schuhmacher (cipesz,
suszter) Gross-Schenken.

Udv
Krisztian