[Csaladtortenet 2] Hunyadytól / Ungvár

Hunyady László hunyady.laszlo at chello.hu
2016. Ápr. 25., H, 19:07:05 CEST

Kedves Zsuzsi!
104 éves anyósom:-) (büszke vagyok rá!) idősek otthonában van, és ott az
egyik ápolónő
Kárpátaljáról jött. Beszélgettem vele, és természetesen szoba került a
családfakutatási hobbim.
Otthoni családtagjai szívesen vállalnának anyakönyvi kutatást. Ha
érdekel megadhatom az elérhetőségét.
Elmondása szerint papája állami alkalmazott, és tudna segíteni, mivel
ezen a területen dolgozik.
üdv.
Hunyady Laci