[Csaladtortenet 2] Egyenruha és kitüntetés

Horváth Péter elar74 at yahoo.com
2016. Ápr. 26., K, 17:33:54 CEST

 Sziasztok
Ismét egy kis segítséget kérnék.Az egyik rokonnál van egy családi fényképalbum, amely szereplőíről alig tudunk valamit.Megpróbálom más írányból megközelíteni a dolgot.Egyrészt találtam az ADT-n régi közlönyökben 2 db Schaffarz  (Schaffarsch) katonát.  egy Józsefet és egy Rezsőt.Egyre nagyobb a valószinűsége, hogy József az ükapám apja volt, de még mindig nincs meg róla (grrrr) a bzonyítékom (pl születési). Mivel ezzel a névvel sok mindenki nem élt Mo-n ezért tippelek, hogy a képen ő van. Habár a kitüntetések alapján lehet, hogy a Rezső lesz....Szóval nem tudom. Annyit találtam, hogy József őrnagyként ment nyugdíjba 1898-banRezsőről szintén az őrnagyi az utolsó találat és ő kapott "kb" 2db      a  katonai érdemkereszt  3.  osztályát a hadi- ékitménynyel című érmet az I VH-ban.
A kérdésem: Kiderül bármi is nektek az egyenruháról és kitüntetésről ami közelebb visz a megoldáshoz?

Köszönöm szépen: Péter