[Csaladtortenet 2] Anyakönyvek kutathatóságának kérdése

György Ujj ujjgyuri at gmail.com
2016. Ápr. 29., P, 11:13:09 CEST

Kedves László!

A hivatkozott főigazgatói utasításban leközölték a törvény szövegét, ami
nem fogalmazza meg egyértelműen mit lehet kutatni és mit nem (főleg, hogy a
törvény bejegyzésekről beszél, a levéltárakban meg ugye kötetek vannak),
így a megyei igazgatók a saját hatáskörükben döntöttek róla, hogy mit
engednek és mit nem. Azonban nem biztos, hogy a kutatók jól járnak majd az
egységesítéssel, mert inkább a nekik rosszabb verzió lehet az egységesítés
vége.

Üdv
Gyuri