[Csaladtortenet 2] csatolmányok

Janos Varga varga6754 at gmail.com
2016. Aug. 4., Cs, 09:38:20 CEST

Szerintem a freemail lesz az oka, tudtommal jelenleg is súlyos problémák
vannak a rendszerükben... Szerintem a yahoo és freemail
levelezőfelületeiről érdemes gmail-re váltani.

(egyébként minden levél, amit yahoo címről küldenek erre a levelezőlistára,
nálam automatikusan a "spam" mappában landol... oda teszi a gmail
biztonsági okokból...)

2016. augusztus 4. 9:33 Felhalminé Puskás Angéla írta, <