[Csaladtortenet 2] csatolmányok

dr. Zana János janos.zana at yahoo.com
2016. Aug. 4., Cs, 13:56:56 CEST

> Én gmail-os vagyok és minden gond nélkül kezeli a csatolmányokat, simán meg
> tudom őket nyitni, akkor is, ha a link nem egy sorban van.
>
> Kb. 10 éve váltottam át a freemail-ről és nem bántam meg, mert (reklám
> helye) gyors, pontos, megbízható. Egyetlen hátránya hogy nem tudok nagy
> fájlokat csatolni, 5MB-nál nagyobb esetében vagy el se küldi, vagy
> visszadobja.

Úgy emlékszem, a gmail felkínálja, hogy a nagyméretű leveleket külön
kezeli (feltölti valahová).

A gmail hátránya a napi húsz reklámlevél, és az (ami ebben a levélben is
látható), hogy minden levelet összefűz, amelre válaszoltam. Így hízik
egyre hosszabbra a gmail üzenet. Érdemes lenne megpróbálni a thunderbird
felületéről használni.  Üdv, János