[Csaladtortenet 2] nehéz kérdés

Balázs Karsai karsaibalazs.1982 at gmail.com
2016. Aug. 6., Szo, 10:08:02 CEST

Kedves Tünde!

Köszönöm a választ. Ezt tendenciában láttad az adott településen, vagy
esetlegesen? Gondoltam én is arra, hogy Hopsza János (1796) is meghalt
gyerekként, azért nincs róla semmi, de Alpáron a halálozási bejegyzések az
1-2 napos, sőt, születéskor elhunyt gyermekeket is tartalmazzák. Plusz ott
van a feltett kérdésem része, hogy Hopsza György és Osza György egyaránt
János volt egyszer-egyszer. Így hát nem tudom...

Balázs