[Csaladtortenet 2] Rákosszentmihály

György Ujj ujjgyuri at gmail.com
2016. Aug. 11., Cs, 15:31:40 CEST

Kedves Brigi!

Budapest és minden hozzácsatolt település anyakönyve Budapest Főváros
Levéltárában található, ahol filmezhettek a mormonok, csak kicsit
összevissza lett felrakva a familysearch oldalra.
Így Rákosszentmihály anyakönyvei is elérhetőek részben az oldalon, azok meg
teljes egészében amit keresel:

1919-től itt kezdődnek a a halotti anyakönyvek 1921-ig:
https://familysearch.org/ark:/61903/3:1:33SQ-GPBF-4RK?i=426&wc=92SB-C66%3A40678301%2C70063001%2C40835901%3Fcc%3D1452460&cc=1452460&cat=1572985

1922-től 1925-ig itt találod:
https://familysearch.org/ark:/61903/3:1:33S7-9PBX-1FY?i=4&wc=92SY-N3F%3A40678301%2C70063001%2C50107601%3Fcc%3D1452460&cc=1452460&cat=1572985

1926-tól 1928-ig pedig itt: