[Csaladtortenet 2] Anyakönyvek

Hoffer Zoltán mester64 at msn.com
2016. Aug. 19., P, 09:30:48 CEST

Tisztelt Kutatótársak ! Le vagyok nyűgözve a gyors és konkrét válaszok által  Nagyon leköteleztek, és remélem úgyanúgy viszonozhatom ezt a magas fokú segítséget. Eddig csak az unokatestvérekkel folytatott levelezés és a gyászjelentések adtak valamelyes alapot ezekhez. Naponta legalább egy anyakönyvet lapoztam át ezekért, de lakhelyüket nem ismerve, a kerület és kb. évszám alapján dolgoztam. Meghökkentem, látva dédapámról, hogy hozott egy lánygyermeket előző házasságából, és tetézte még 6 gyermekkel a másodikban is.
Őszinte elismerésem és köszönetem.
Üdvözlettel
Hoffer Zoltán