[Csaladtortenet 2] MyHeritage

István Nyitrai nyitraid at gmail.com
2016. Aug. 20., Szo, 09:29:41 CEST

Kedves Brigi!

Nem tudom kaptál e már választ leveledre. Ha nem azt ajánlanám, hogy keresd
meg Ari Ilonát (ariilona-kukac-gmail.com). Ő jól ismeri a környék kutatóit.
Tudom, hogy Kisújszálláson is él egy Gönczi család, akik Túrkevei ősökkel
rendelkeznek. A facebokon biztosan megtalálod Őket.

Üdv.: Nyitrai István

2016. augusztus 15. 14:04 Brigitta Péterfy írta, <peterfy.brigitta at gmail.com