[Csaladtortenet 2] Juhász István és Fekete Julianna Katalin

Zoltán Bánfi zobanfi at gmail.com
2016. Aug. 22., H, 17:55:03 CEST

Kedves MACSE-tagok!

Szeretném a segítségeteket kérni, már felkutattam több, mint 6300 főt a
családfámon, de bizonyos helyeken, személyeknél zátonyra futottam.

Keresem üknagyapám, Juhász István (szül.: Esztergom, 1867. aug. 14.,
szülei: Juhász Ferenc, Farkas Terézia) halotti- és első házassági
anyakönyvét.

Második felesége, üknagyanyám, Fekete Julianna Katalin (szül.: Nagykanizsa,
1881. ápr. 9., szülő: Fekete Rozi), nála találtam Újpesten egy halotti
anyakönyvet Újpesten, 1931-ben, viszont érdekes módon szülő(k)nél más volt
feltüntetve, mint aki(ket) én ismerek.

Az adatok vélhetően Újpesten lelhetőek fel, mivel itt találtam meg a
házassági anyakönyvet (1908. júl. 19.) és a törvényes gyermekük is itt
született.

Előre is köszönöm a segítségetek, további szép napot!
Üdv, Bánfi Zoltán