[Csaladtortenet 2] Temetőkről kérdés

Magdolna Biro biro.m at hotmail.com
2016. Aug. 31., Sze, 01:09:44 CEST

Kedves Mindenki!
Hogyan vannak az információs szabályok a temetőkben az közelmúltban eltemetettekről?
Kiadhatják-e az adatokat a temetők irodái, vajon? Mert különben a halotti anyakönyvek adatait nem lehet 30 évig megkapni. Vagyis, az elektronikus adatokat nem is tudom, hogy meg lehet-e nézni, hiába régebbi, mint 30 év.
Tudom, hogy az illetékes temetőt kell megkérdezni, de jobb előre tudni, hogy mire számíthatok, azért kérdem.
Előre is köszönöm, Bíró Magda.