[Csaladtortenet 2] Kismarton

Vértesi Tamás vertesit at mail.kabelnet.hu
2016. Dec. 5., H, 20:46:49 CET

Kedves László,

nem jó hírem van.

Az alapvető probléma az, hogy az elcsatolt részekről (korabeli Vas,
Sopron, Moson megyéből) a mikrofilmezés a másolatokról készült, mivel
ezek voltak Magyarországon. Az eredeti anyakönyvek Ausztriában
találhatók (burgenlandi rész). A másolatok kezdő időpontja 1828 környéke.

Itt

http://www.genteam.eu/

történnek lépések az eredeti anyakönyvek feldolgozásában, de ezek eléggé
gyermekcipőben járnak, legalább is a kérdezett területről Lékáról van
anyag. Elérhető kép nincs, nevek vannak feldolgozva.

Kérdésedet annyiban pontosítanám, hogy Lékát (Lockenhaus) nem sorolnám
Kismarton (Eisenstadt) környékéhez. Távolságuk nagyjából 60 km és két
különböző (Vas és Sopron) megye.

Üdv

Tamás