[Csaladtortenet 2] Pozsony, temetői adatbázis - létezik ilyen?

Soós Ferenc fsoos at t-online.hu
2016. Dec. 13., K, 14:40:16 CET

Kedves Tamás!
Én egy könyvről tudok, a Kecske-kapui temetőről szól: Obuchová, Viera -
Holčík, ©tefan: Cintorín pri Kozej bráne. Albert Marenčin Vydavateµstvo PT,
Bratislava 2006. 240 old. illusztrált. Ha bővebben érdekel, hogy mi van
benne, akkor este otthonról megírom. Tudomásom szerint jelenleg is folyik a
temetők feldolgozása, a munkában részt vesz dr. Pandula Attila úr is. A
szlovák részről egy magyarul jól beszélő hölgy a témagazda.