[Csaladtortenet 2] Albániai utazás

Melinda Fábiánné F. ffmelinda18 at gmail.com
2016. Dec. 14., Sze, 07:44:16 CET

Kedves Kutatótársak!

Szokták mondani, hogy a jó munkához idő kell, meg, ahogy' hallom
innen-onnan,
jó partnerirodák is. A legjobbak:)) ezerrel szervezik M.o.- Albániáig a
december végi ünnepek miatti forgalmat, aztán, az ortodox vallás januári
megfelelőit, és utána jövünk mi.

Teljesen komolyra fordítva a szót, az  eddig megkeresett magyar irodák
elnézést kértek az elhamarkodottan beígért iődőpontok miatt, és január 2.
hetére tették a legutolsót, amikorra az ortodox szilveszter is lezajlik.
Én mindig azt mondom és adom tovább, amit hallok.:)!

Többen írtátok, hogy van még idő bőven, és ez valóban így van. Ha
valamilyen oknál fogva nem kapnánk, vagy eldobnánk a mankót, akkor bátran
bevállalom újra a szervezést az őszihez hasonlóan. Igaz, azon a résztvevők
35 éven aluliak voltak.  Mindannyian épségben )) megúszták az albán túrát,
kellemes élmények- kel jöttek haza
A januári újabb jelentkezésig ebben a témában,  áldott, békés, vidám,
boldog ünnepeket kívánok mindenkinek vallásra , felekezetre való tekintet
nélkül:)

Üdv:
Melinda