[Csaladtortenet 2] Halotti anyakönyv NINCS fotózva

Szabó Előd szaeltan at gmail.com
2016. Dec. 14., Sze, 16:12:56 CET

Kedves Berci!

Csenger ref halotti 1820-39 közti időszakot nem filmezték le. egy külön
kötetben van jelenleg helyben.
Másodpéldány Nyíregyházán van, de csak 1828-tól.
Az 1820-27 közti időszak tehát egyetlen példányban van.
(ehhez hasonló veszélyekről írtam a múltkor, sajnos reakció nem érkezett
érdemben)

Szerencsére nekem le van másolva az anyakönyv (kézzel), szivesen mondok
adatokat belőle.
üdv: Előd