[Csaladtortenet 2] Könyvbemutato

Marcsi H hamory.marcsi.49 at gmail.com
2016. Dec. 15., Cs, 11:12:27 CET

Kedves Lev. Tarsak!

Nem tudom miert nem tudok csatolmanyt kuldeni erre a cimre?
Megprobalom meg egyszer. Ha nem sikerul, sajnalom, mert mar keso lenne a
felkeszules.
Megprobaltam ide bemasolni a szoveget.

Udv. Marcsi

MEGHÍVÓ
kettős könyvbemutatóra
a kunszentmiklósi Varga Domokos ÁMK Könyvtárába 2016. december 15-én,
csütörtökön 17.00 órára Sárai Szabó Katalin - Balogh Mihály: Egy református
lelkész és felesége a 20. században: Vargha Tamás és Vargha Tamásné élete
és munkássága Balogh Mihály - Kisari Ottilia: Fejezetek a kunszentmiklósi
református gimnáziumi könyvtár történetéből A 25 éves Pro Bibliotheca
Antiqua Baksayana Alapítvány A bemutatón részt vesznek a könyvek szerzői és
a kiadók képviselői (A bemutató végén a könyvek kaphatók a gimnáziumi
könyvtár alapítványi támogatása címén 4000,- illetve 3000,- forintért)