[Csaladtortenet 2] nem fotózott anyakönyvek

Ákos Polgár 1.polgak at gmail.com
2016. Dec. 15., Cs, 17:31:06 CET

Kedves Előd és Listatársak !
Valamivel kapcsolatban már hónapokkal ezelőtt írtam, hogy Budapest,
Felsőviziváros (Bp. I. Batthyány tér, Szt. Anna pléb.) anyakönyveinek egy
része XIX. sz-i árvizek következtében annyira tönkrement, hogy
olvashatatlan fotók készültek róluk, vagy nem is készülhettek, mivel
annyira porladó lapokból állnak, hogy érinteni nem szabad ezeket. Ezeknek
egy részéről (pl. keresztelések, 1750-es évek) viszont van a plébánián
index, melyet nem fotóztak le. Sajnos pontos adatok ezekről nincsenek
birtokomban.
Ü.: Á.