[Csaladtortenet 2] tabló

Gyorgy Weber wegyor at gmail.com
2016. Dec. 17., Szo, 21:33:55 CET

Kedves Zoli!

Szerintem elsősorban azok vannak mindig a tablón, akik a fényképezés napján
ott tudtak lenni, függetlenül a távollévők  távolmaradásának okától
(háborús helyzet, betegség, utazási nehézségek, stb., stb.) Szerintem
minden további szempont (érettségiző volt, ismétlő vagy végzős) másodlagos,
és akár iskolánként is eltérő lehet, szerintem semmilyen szabály nincs
erre, a tablókészítés szokás volt, nem kötelesség. (Érdekes lenne tudni,
hogyan alakult ki a szokás!)
Édesapám 1945-ben érettségizett, áprilisban vlot a fotózás, egy csomó
osztálytársa be sem tudott utazni a fotózásra....és 1986-ben nálunk sem
volt létkérdés, hogy ki lesz fent a tablón., volt is pár osztálytársam, aki
nem ért rá...

üdv:
gy