[Csaladtortenet 2] Bokor család Gömör vm

Holvay Péter holvayp at mail.datanet.hu
2016. Dec. 18., V, 18:38:17 CET

Kedves Éva!

Amit Forgon ír:

Bokor

"A XVII. század első felében hanván élt ilyen nevű család. Nemes Bokor
Ferenc25 éves hanvai lakost 1622-ben mint tanút hallgatják ki. (Hanvai
levéltár 1623)"

Bokor János  1696-ben fordul elő:

" Bodon Péter, Mihály és András 1667. május 4-én nyertek címeres
nemeslevelet, melyet még  ugyanabban az évben Gömörben hirdettek ki. Az itt
előforduló Péter lehetett az, akit több radnóti emberrel és csizi Gergellyel
Hanvay György, Gábor és Bokor János hajdúikkal elhurcoltak és  őket Ajnácskő
várába zárták."

üdv

Holvay Péter