[Csaladtortenet 2] Hunyadytól / osztrák evangélikus anyakönyvek

Hunyady László hunyady.laszlo at chello.hu
2016. Dec. 18., V, 21:49:57 CET

Kedves János,

A Familia Austria honlapján van egy összefoglalás az osztrák evangélikus
lelkészségekről, sajnos csak német nyelven, de könnyen áttekinthető. Még
II József türelmi rendeletét is elolvashatod a náluk közölt linken!

http://www.familia-austria.at/index.php/forschung-und-service/das-alte-oesterreich/976-evangelische-gemeinden-im-alten-oesterreich-nach-dem-toleranzpatent

Persze Téged az anyakönyvek érdekelnek, amiket Bécsre vonatkozóan itt
találsz meg a FamilySearch-nél:

https://familysearch.org/search/image/index?owc=waypoints

üdv.
Hunyady Laci