[Csaladtortenet 2] tabló

Schermann Ákos schermannakos at gmail.com
2016. Dec. 19., H, 17:47:21 CET

Kedves Zoli,

ha kételyed támad a tablón szereplő személyt illetően, vagy nem találsz
valakit rajta, aki tudomásod szerint akkor és ott végzett,
a Hungaricana Iskolai értesítők
<https://library.hungaricana.hu/hu/collection/iskolai_ertesitok/>
oldalán kikeresed a ténylegesen végzettek névsorát.
Ha ott nem szerepel, akkor a bibliográfiában megnézed, melyik
közgyűjtemény őrzi azt az értesítőt, és ott kikéred az eredetit.
Én legtöbbször az Orsz. Pedagógiai Könyvtárba megyek, az a leggyorsabb.

Üdv.
Schermann Ákos