[Csaladtortenet 2] családfás könyvem még kapható

Szabó Előd szaeltan at gmail.com
2016. Dec. 19., H, 20:48:55 CET

Kedves Listatársak!

Még beszerezhető 2015-ben megjelent
Komlódtótfalu és Nagygéc családjai című könyvem (162 oldal, A/4).

Ellestem egy kis marketingfogást, így most családfakutatóknak
a 2900 Ft árú könyv postaköltségét elengedem. :)

Aki kíváncsi a két, 1970-ben árvíz által elöntött település családjaira,
az endogámia fokára egy zárt szatmári református közösségben,
érdekli, hogyan oldottam meg a családfák szerkesztését,
írjon!

Máshol lakók számára is érdekesek lehetnek azok a kiterjedtebb családok, amelyeknek helyi ágai is szerepelnek benne, mint az:
Eszenyi, tasnádszántói Becsky, Kossuth, Márk, Domján, Kallós, téglási Ercsey, Szomjas.

Előkészületben Csenger családjai c. könyv.

Áldott Karácsonyt Kívánok,
Szabó Előd, Miskolc
http://www.nagygec.hu/