[Csaladtortenet 2] Anyakönyvi hiba az Fs-en

Páli István oregpali at t-online.hu
2016. Dec. 20., K, 03:40:14 CET

Kedves Panni! Az általad nézett film utolsó szakaszán fényképezték a
keresett helység, Tatárszentgyörgy római katolikus születési anyakönyvét,
1875-86 közötti időszakról. Elérhetők a 613. képszám után. Miután más
információm nincs, a Váci eLevéltárnál sincs rögzítés,  javaslom az Örkényi
Plébániát felhívni. Most onnan látják el a hitéletet. Az esetleges
megsemmisülést a MACSE anyag sem tartalmazza. Üdv.: Pista