[Csaladtortenet 2] karácsonyi üdvözlet

Ákos Polgár 1.polgak at gmail.com
2016. Dec. 23., P, 21:51:00 CET

Kedves Tamás és Listások !
Hiába volt lényegében cseh anyanyelvű apai dédapám (Bécsben született
nagyapám magyarosított Prochaska- ból Polgárra, Budapesten 1900-ban), nekem
se tetszik a cseh nyelv, több más nyelven magyar fülemnek elfogadhatóbb
lenne. Zeneileg viszont kellemes karácsonyi élményt nyújt, főleg, ha nem
figyelek az ének nyelvére.
Boldog Karácsonyt kívánok.
https://www.youtube.com/watch?v=edEuB8bni50