[Csaladtortenet 2] Üdvüzlet

Nagyé Szlovák Teréz nagyneszlovakterez at t-online.hu
2016. Dec. 24., Szo, 12:31:10 CET

Kedves Ildikó!
Kívánok meghitt, szép Karácsony és boldog Újévet Neked és egész egész kedves családodnak. Remélem minden rendben és jól megy nálatok. Mi erre az esztendőre ugyanezt nem egészen mondhatjuk el, de reménykedünk, hogy az új esztendő az egészség terén is kedvező fordulatot fog hozni. Nem tudom, milyen mélységben kutatod Schädl Jakab leszármazottait, de elég sok  új adatra bukkantam. Mivel úgy gondolom, hogy az ág kutatását be is bejeztem, szívesen adok át adatokat. Másod-unokatestvéreimmel sikerült s kapcsolatot felvenni, sőt az eddig még ismeretlen 2  Schödl ági másod-unokatestvért is megtaláltam, s - bár csak levelezés útján – és megismerkedtem velük.
Sok szeretettel ölellek:Teréz