[Csaladtortenet 2] Segítség az elinduláshoz

Berci Tóth toberci at gmail.com
2016. Dec. 27., K, 23:42:46 CET

Kedves Listatársak!

Régóta szeretném dédnagymamám kárpátaljai ágát kikutatni, csak nem tudom,
hogy fogja hozzá.

Dédnagymamám Malarcsik (vagy Majárcsik) Mária 1909 szept. 17-én született
az akkor még Bereg vármegyében a szolyvai járásban lévő Dombostelken (Ma
már Ploske,Плоске). Sajnos csak kevés adatot tudok a családról a szülei
nevét és az anyja állítólagos halálozási idejét. De kiindulásnak elég
szerintem.

Érdeklődnék ,hogy mit ajánlotok, hogyan fogjak neki, miként kezdjem el a
kutatást? Mindenképp a Kárpátaljai Levéltárban kell kutatnom? Próbáltam FS
is nézelődni de erre a környékre nem találtam anyakönyveket fent. Mi tévő
legyek szerintetek?
Hallottam, hogy az ottani igazgató helyettes egy magyar hölgy. Érdemes
próbálkozni nála??

Köszönöm az ötleteket/infókat!

Üdv. Tóth Berci