[Csaladtortenet 2] milyen Kata?

András Töreky toreky.andras at gmail.com
2016. Dec. 28., Sze, 11:38:26 CET

Megtévesztő lehet a válaszom, de nem a Lóffay változatra gondoltam, amikor
az egyetértésemet írtam, de ez a válasz éppen megelőzte az enyémet, ezért
most ismét a Lászlófy változat mellett voksolok.
Az olvasat mindenesetre bizonytalan, de ha nagyon fontos, tovább lehet
kutatni, mivel ez a házaspár több gyermeknél is keresztszülő volt, valamint
nekik is ekkor született gyermekük, aki ugyanezen az oldalon van
bejegyezve. Esély van rá, hogy egy másik bejegyzésben olvashatóbb módon is
szerepel a név.

Töreky András