[Csaladtortenet 2] Hunyadytól / Gyászjelentések vs. Halálhírek

Hunyady László hunyady.laszlo at chello.hu
2016. Feb. 3., Sze, 18:58:38 CET

Az újságban megjelent halálhírekre most már nemcsak az USA-ban lehet
rákeresni, hanem
nálunk is, mivel egyre több újság kerül fel az internetre kétrétegű pdf
formában, és
kitűnően rá lehet keresni a halálhírekre is (Hungaricana, ADT+). Ahogy
elnézem egy-két éven belül
minden újság elérhető lesz az interneten
Ebből logikusan következik, hogy nincs értelme ezeknek az indexelésébe
belefogni.
Elnökségem alatt mindig hirdettem, hogy kézírásos iratokat érdemes
feldolgoznunk, indexelnünk, mivel
a technika ezt még nem tudja. Bár előbb-utóbb ezt is meg fogják oldani.
A programok felismerik,
megtanulják majd az egyes lelkészek, plébánosok néha olvashatatlan
írását feloldani, és az eredmény
folyamatosan javuló, elfogadható minőségű lesz. Na erre azért még egy
kicsit várnunk kell. :-)
üdv.
Hunyady László

rákereshető formában

stöbbek között az Arcanumnak (ADT+, Hungaricana) és több vidéki lev