[Csaladtortenet 2] Müller Salomea-Mildner Rozál

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2016. Feb. 6., Szo, 17:27:56 CET

Kedves Zoltán,

Tippem: a pap az anyakonyvbe bejegzeskor felreolvasta a korabban
sajtpapirra (akar mas, masik pap) altal irt nevet, ezert lett Mullerbol
Mildner a Salomeabol meg Rozalia...
Ugyanis az anyakonyvbe bejegyzes altalaban nem rogton az anyakonyvbe
tortent (s ez sok helyen a mai napig igy van az egyhazaknal), hanem
cedulakra. Amiket kesobb beirtak az anyakonyvbe.

Udv
Krisztian