[Csaladtortenet 2] Fülep, Grimm

Hős-Bella hosbella at koroskabel.hu
2016. Feb. 14., V, 20:08:04 CET

Kedves Barátaim!

Az abonyi katolikus anyakönyvben a következőt találtam:

-          Házasságkötés: Abony, 1936. június 1. Fülöp Mihály (nem József),
született Törökszentmiklóson, 1907. augusztus 31. Apja: Fülöp János, anyja:
Orosz Rozália, római katolikus, iparos. és Dóka (nem Dóra) Veronika Abonyban
született 1906. május 10-én, apja: Dóka József, anyja: Kocsis Mária, római
katolikus.

-          Házasságkötés: Abony, 1935. augusztus 4. Grimm József Budapesten
született (Józsefváros) 1907. február 2-án, apja: Grimm István, anyja: Sebő
Anna, római katolikus, zongorakészítő. és Berényi Mária született
Diósgyőrben 1911. január 10-én, apja: Berényi János, anyja: Berényi Mária.
Lakik: Abony.

Üdv: Tibor

---