[Csaladtortenet 2] kaszinó

Pócsi Zsolt pocsimail at gmail.com
2016. Feb. 16., K, 18:04:35 CET

Kedves Listatagok!

Érdekes dolgokra találtam egy oldalági keresésben.
Egy Farkas Máriát kerestem, aki 1899-ben férjhez ment, majd 1903-ban
elvált, elhagyta egyetlen gyermekét.
Ma közjegyzői iratokat bújtam és rátaláltam, hogy ezen Mária 1903-ban
hatalmas vagyont örökölt, konkrétan 1140 korona értékű ingó vagyon,
valamint 14 ingatlan egy negyed részét.
Családi legenda szerint Mária nagyon szép nő volt, Budapesten
kaszinókba járt, és elkártyázta a vagyont.

Kérdés, mennyit érhetett mai összegben az 1140 korona, és 14
kisvárosban lévő ingatlan?
Másik, hogy van-e, volt-e kaszinóknak törzsvendégekről tablóképük?
Rémlik, hogy valami ilyen levelet láttam mostanában a listán, de a
keresés nem adta ki.

Köszönettel
Zsolt!